Margriet van Dijk
"Van vragen over de automatische incasso tot de melding van een CV-storing: iedere dag krijgen we heel wat telefoontjes van bewoners. Mijn doel is om iedere beller zo goed mogelijk te helpen, zodat iemand aan de andere kant van de lijn aan het einde van ons gesprek de telefoon met een glimlach weer neerlegt. De kunst is om begrip te tonen voor de uiteenlopende situaties waarin onze bewoner zitten en in begrijpelijke woorden uit te leggen hoe we hen kunnen helpen.
Ik heb hiervoor jarenlang in de commerciƫle wereld gewerkt, waar het vooral om het behalen van targets ging. Het is een verademing om eindelijk de tijd te kunnen nemen voor een gesprek. Ons doel is niet om winst te maken, maar om van waarde te zijn voor onze bewoners. Dat maakt mijn werk zoveel leuker! Die doelstelling om van waarde te zijn, proef ik ook bij al mijn collega's. Dagelijks heb ik contact met uiteenlopende teams. Van de wijkbeheerders tot de mutatie-inspecteurs en van de planning tot service & onderhoud. Samen vormen we Team WoonFriesland. Een team waar ik ontzettend trots op ben en waarin ik me zeer gewaardeerd voel om wie ik ben.
Die waardering voor elkaar spreken we binnen het KCC regelmatig uit. Maar het zit in meer dingen. Van mijn sportschoolabonnement waarop ik korting krijg tot het personeelsfeest. Alles is CAO-technisch uitstekend geregeld. Datzelfde geldt voor mijn thuiswerkplek. Ik werk 50/50 thuis en op kantoor. Thuis heb ik een hoog-laag bureau, een tweede beeldscherm, een laptop, smartphone en draadloze headset. Bij WoonFriesland word je echt in de watten gelegd."