Klacht indienen
Niet tevreden? Laat het WoonFriesland weten!
Wij zetten ons optimaal voor jou in en doen het graag in een keer goed. Toch lukt dat jammer genoeg niet altijd. Soms gaan dingen niet helemaal volgens afspraak of zoals je het wenst. Aarzel niet en laat het ons weten. Samen kijken we of we het kunnen oplossen of we leggen transparant uit waarom iets bijvoorbeeld niet mogelijk is. Wel zo duidelijk!
Doen wij iets niet goed? Wij leren van je feedback en voeren daarmee verbeteringen door in onze dienstverlening. Heb je een klacht over onze dienstverlening of anderen die voor ons aan het werk zijn? Laat het ons weten.
Stap 1
Je meldt je klacht bij jouw wijkconsulent. We gaan met je in gesprek en lossen het, waar mogelijk, direct op.
Stap 2
Wordt je klacht naar jouw mening niet goed opgelost, dan kun je dit daarna nog schriftelijk voorleggen aan onze manager Klant & Woning. Hij reageert, namens de directeur-bestuurder, binnen vier weken.
Je kunt hiervoor ons klachtenformulier gebruiken.
Stap 3
Ben je niet tevreden met de oplossing van de manager Klant & Woning? Ga naar de volgende stap.