Wat verstaan jullie onder spoed bij een reparatieverzoek?
Met spoed bedoelen we een reparatieverzoek waarbij we direct moeten handelen, bijvoorbeeld een gaslek. Is het slot van je voordeur kapot en kun je daardoor niet naar binnen of je huis niet afsluiten? Ook dat valt onder spoed.
Enkele voorbeelden van spoedmeldingen zijn:
- Kapotte waterleiding
- Storingen in de meterkast
- Kapot toilet
- Forse lekkages
- Ernstige verstoppingen
- Kapotte cv-ketel
Neem bij spoedreparaties contact met ons op via telefoonnummer 088 995 22 22, ook buiten kantoortijden.
- Heb je problemen met de stroom in je huis? Voorkom kosten en doe bij kortsluiting eerst de stekkertest.
- Ben je buitengesloten? Dat valt niet onder spoed. Bekijk 'wat kan ik doen bij buitensluiting'?
Reparatie & onderhoud
- Mijn toilet spoelt niet door. Zit het riool verstopt?
- Ik denk dat mijn afvoer verstopt zit. Wat moet ik doen?
- Wat kan ik doen bij wateroverlast?
- Ik denk dat er een lekkage in mijn huis is, wie moet ik bellen?
- Mijn zonwering is stuk. Komen jullie die maken?
- Mijn inbouwapparatuur doet het niet meer. Vervangen jullie die voor me?
- Er is geen stroom, wat nu?
- Wie wast mijn ramen?
- Hoe ontlucht of vul ik zelf mijn cv?
- Mijn dubbelglas is beslagen, hoe kan dit?
- Hoe voorkom ik schade door vorst en sneeuw?
- Wat is een serviceabonnement?
- Ik heb een aanpassing nodig in mijn huis, hoe regel ik dit?